Vásárlás

Amennyiben a következő tájékoztatót hosszadalmasnak vagy bonyolultnak találja,egyszerűen telefonáljon nekünk!

  • A termék kiválasztása
  • A rendelés elküldése
  • Árak
  • A rendelések feldolgozása
  • Visszaigazolás
  • Fizetési feltételek
  • Szállítás
  • A szállítástól elállás
  • A termék visszaküldése
  • Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia
  • Tulajdonjogi kikötés
  • Megrendelés módosítása, törlése
  • Extra látványgarancia

Részletek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül.

A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.

Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba kell helyezi.

A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget.

Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.

A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a

végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra.

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz).

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.

Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget.

A szállítási költség minden esetben egyeztetést igényel!

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.

Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.

A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést,

Lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk.

Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfél-szolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra.

Kérésére email címére elküldjük a scannelt számlát, melynek eredeti példányát szállításkor átadjuk. Árut csak a vételár beérkezése után tudunk kiadni.

Utánvéttel történő fizetéskor a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL, stb. történik.

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás időpontjáról, a vásárló érdekében, egyeztetni szükséges.

Ekkor tudjuk pontosítani a szállítás módját, idejét, díját, csomagolás költségét, betétdíjat stb.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.

A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Ennek esetleges többlet költsége a vásárlót terheli.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől előzetesen, az áru kiadását megelőzően kettő nappal, indokolás nélkül elállhat.

A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve is gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

Minderre egy hét áll rendelkezésére.

Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.

Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

Közösen felvett jegyzőkönyv hiányában utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.

Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek!

Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton.

A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.

Ezután már csak személyes egyeztetést követően van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

Extra látványgarancia

Amennyiben nincsen megelégedve a lerakott betonfa látványával, három hónapon belül visszahozhatja, s mi visszafizetjük az árát!

Tata 2017. február 01.

Derideo Kft.